Organizacja wesela

Organizacja wesela

Nasze zainteresowania i sposoby na spędzanie wolnego czasu po pracy.

przez Hexa » 26 lis 2018, o 15:00

Sprawdzonym miejscem na organizację wesela w bliskich okolicach Warszawy jest Willa Zagórze koło Sulejówka. Jest to nieduży, kameralny hotel z dużą salą weselną pod Warszawą. Willa Zagórze to sprawdzony lokal, który posiada ogromne doświadczenie w organizacji wesel i przyjęć okolicznościowych. Jeżeli chcecie obejrzeć Willę Zagórze to zerknijcie na ich stronę: http://www.willazagorze.pl/pl/wesela-okolice- pod-warszawa.html
Avatar użytkownika
Hexa
Świeżak
 
Posty: 129
Reputacja: 0 pkt
Od: 21 cze 2018, o 08:40

przez zenonmirosla » 29 lis 2018, o 13:10

Ja bym zostawił ten temat specjaliście. Wydaje mi się, że to będzie najlepsze możliwe rozwiązanie.
Avatar użytkownika
zenonmirosla
 
Posty: 3
Reputacja: 0 pkt
Od: 28 lis 2018, o 21:35

przez Amika55 » 9 sty 2019, o 21:17

A kojarzycie Hotel pod zielonym dębem w Bohuminie? Super miejsce, znajomi organizowali tam wesele i było przepięknie, super sala, ładnie udekorowana. Do tego bardzo smaczne jedzenie, ładnie podatne, spore porcje, każdy się najadł i chwalił. W ogóle super zabawa była
Avatar użytkownika
Amika55
 
Posty: 35
Reputacja: 0 pkt
Od: 21 cze 2018, o 04:48

przez olek887 » 16 sty 2019, o 22:17

Ważną sprawą przy organizacji wesela jest znalezienie dobrego fotografa, to mega istotna rzecz. Zdjęcia to super pamiątka, więc powinny być jak najlepszej jakości, takie jest moje zdanie. U nas na weselu był świetny fotograf Łukasz Olejniczak http://www.lukaszolejniczak.net.pl/oferta/ Zdjęcia wyszły fenomenalnie, szczerze polecam Pana Łukasza.
Avatar użytkownika
olek887
 
Posty: 9
Reputacja: 0 pkt
Od: 4 gru 2018, o 21:28

przez Manesto » 25 sty 2019, o 08:27

Co do zdjęć i fotografa to polecam studio Fotopress55 z Krakowa. Skorzystaliśmy z żoną z jego usług i była to świetna decyzja - zdjęcia wyglądają idealnie.
Avatar użytkownika
Manesto
 
Posty: 37
Reputacja: 0 pkt
Od: 30 sie 2017, o 11:56

przez prosty » 28 sty 2019, o 17:50

znaleźć miejsce to dopiero część sukcesu, jeszcze trzeba organizować atrakcje, muzykę załatwiać i całą resztę ogarnąć. To wcale nie jest prosta sprawa, mam to za sobą już i trochę doświadczeń, coś mogę doradzić. Miejsce oczywiście zależy od lokalizacji, tu radzę się konsultować ze znajomymi gdzie jest fajnie. Często można od razu z salą wynająć muzykę, fotografa. Dużo mniej załatwiania wychodzi. Z atrakcji polecam barmana, stół ze słodkościami i fotobudkę szczególnie. Bardzo trafiona rozrywka dla gości, na każdym weselu co byłam się sprawdzała. U nas mieliśmy urządzenie tej marki wynajęte https://smove.pl/. Z polecenia znajomego, on siedzi trochę w fotobudkach ale 400 km od nas także nie opłacało się żeby to on nam wynajmował. a właśnie ma taką budkę jak nam polecił. Super fotki mamy, goście zachwyceni byli i całe 4 godziny nie odchodzili. Smove nie tylko ze względu na jakość sprzętu są polecani, jako jedyny producent serwisuje swoje sprzęty, 24h na dobę można liczyć na pomoc. Za sensowne koszty miesięczne. I dla tych co wynajmują to dobra wiadomość.
Avatar użytkownika
prosty
 
Posty: 3
Reputacja: 0 pkt
Od: 30 paź 2018, o 22:20

przez farah557 » 7 lut 2019, o 16:27

Moja obecna małżonka przed naszym ślubem postanowiła, że organizację zostawimy spejcalnej firmie. Stwierdziła, że nie chce mieć zbędnych nerwów, woli zapłacić więcej i żyć spokojniej.
Moje wesele było cudowne! Hotel Bristol https://bristolbusko.pl to idealne miejsce na taką imprezę - luksus, elegacja, wykwintne dania. Mogę każdemu polecić :)
Avatar użytkownika
farah557
 
Posty: 2
Reputacja: 0 pkt
Od: 7 lut 2019, o 16:21

przez tasiemka » 9 lut 2019, o 14:10

My tez planowalismy jakiegos organizatora ale ostatecznie stwierdzilismy ze szkoda nam kasy. Porady z neta i od znajomych, dłuuga lista co trzeba zalatwic i zorganizowalam wszystko niemalze sama. Przyszły małżonek pomagał mi jedynie przy wyborze sali, zdecydowalismy się na Dworek Kurowski w Kurowie pod Szczecinem :) zorganizowal zespol i swoje ubranie. Reszte robilam ja :D
Avatar użytkownika
tasiemka
 
Posty: 4
Reputacja: 0 pkt
Od: 23 cze 2018, o 13:37

przez KowalskaA » 12 lut 2019, o 11:21

W pierwszej kolejności trzeba załatwić salę i kościoł. Jak już to ogarniecie to reszta pójdzie z górki. Następnym krokiem będzie DJ i fotograf, a także i dekoracje weselne. Zobaczcie sobie też fotobudkę od http://fotobudazwooda.pl Takie atrakcje też fajnie się sprawdzą na weselu
Avatar użytkownika
KowalskaA
 
Posty: 10
Reputacja: 0 pkt
Od: 1 maja 2018, o 10:57

przez elabarbara » 13 lut 2019, o 06:52

A jaką szkołę tańca wybraliście ? Ja Wybrałam http://sosalsa.pl/ , bo przeczytałam wiele pozytywnych opinii w internecie oraz słyszałam co mówią moi znajomi. Teraz szczerze mogę przyznać i podzielić się z wami, że jestem zachwycona. Ogromna przestrzeń, w której każdy się odnajdzie, wspaniała atmosfera i klimat, wspaniali ludzie i instruktorzy. Polecam z gorąca, drugiej takiej szkoły nie ma.
Avatar użytkownika
elabarbara
 
Posty: 41
Reputacja: 0 pkt
Od: 13 sie 2017, o 09:03

Następna strona

Powrót do Hobby

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Teraz jest 20 lut 2019, o 07:17

Reklama

Nowe posty

facebook