Romantyczna kolacja

Romantyczna kolacja

Nasze zainteresowania i sposoby na spędzanie wolnego czasu po pracy.

przez jjusti18 » 20 mar 2018, o 18:21

Bardzo fajny pomysł z tą kolacją dziewczyna z pewnością się ucieszy. A tak myślę, że może warto byłoby ją czymś jeszcze zaskoczyć? Przykładowo małym prezencikiem? W drogerii Puderek ostatnio widziałam fajny zestaw pędzli do makijażu https://puderek.com.pl/pedzle-jessup/55 ... ijazu.html może warto byłoby coś takiego podarować ukochanej? Co myślisz?
Avatar użytkownika
jjusti18
Świeżak
 
Posty: 63
Reputacja: 0 pkt
Od: 23 cze 2017, o 10:29

przez fit_Emilia » 21 mar 2018, o 16:49

Warto poszukasz przepisów w internecie bo jest ich masa. Sama często szukać w taki sposób inspiracji.Fajnie, że chcesz ugotować coś sam. Myślę, że spokojnie znajdziesz propozycje, które Cię zainteresują.
Avatar użytkownika
fit_Emilia
 
Posty: 20
Reputacja: 0 pkt
Od: 12 gru 2016, o 08:53

przez kamila » 12 kwi 2018, o 09:50

Wiesz, mozna sie udac dajmy na to do jakiejs restauracji - mnie osobiscie by to tak bardzo nie zaimponwoalo jak zrobienie czegos na wlasna reke. Niestety z moich obserwacji wynika, ze wiekszosc facetow boi sie gotowania jak ognia. Nie wiem czy to kwestia stereotypow ale przeciez lepiej samemu sobie cos zrobic niz korzystac z uslug np. barow mlecznych. Tutaj juz nie chodzi o zostanie mistrzem kuchni tylko o wykazanie sie. W sieci mozna znalezc mnostwo ciekawych przypisow na taka okazje .. pierwszy z brzegu - https://uwielbiam.pl/przepis/zapiekanka ... m-mielonym Jak widac nie jest to az tak duzo pracy jakby sie moglo wydawac. Przemysl to jeszcze dobrze :) Pozdrawiam
Avatar użytkownika
kamila
 
Posty: 6
Reputacja: 0 pkt
Od: 11 kwi 2018, o 20:12

przez Marcelon » 28 lip 2018, o 07:05

Jak dla mnie świetnym miejscem na romantyczna kolację we dwoje jest restauracja instalacje art bistro w zamku ujazdowskim w warszawie. Serwują pyszne dania, spore porcje, jest fajny klimat i miła obsluga.
Avatar użytkownika
Marcelon
 
Posty: 38
Reputacja: 0 pkt
Od: 5 sie 2016, o 11:11

przez Manesto » 3 gru 2018, o 09:25

W przypadku takiej kolacji moim zdaniem najlepiej sprawdzi się przede wszystkim szampan. Na stronie https://dom-szampana.com.pl/ można znaleźć spory ich wybór, więc polecam zajrzeć jeśli ktoś chce kupić coś z naprawdę wysokiej półki.
Avatar użytkownika
Manesto
 
Posty: 42
Reputacja: 0 pkt
Od: 30 sie 2017, o 11:56

przez koszutka » 5 gru 2018, o 18:28

Pyszne i niedrogie jedzenie jest w Rozdrożu, dokładnie ta restauracja http://www.rozdroze.pl/ :) Moi znajomi tam jedli, bardzo sobie chwalili. Poza tym wystrój jest bardzo klimatyczny. Chcemy właśnie w grudniu zorganizować tam taką wigilię dla wszystkich przyjaciół, będzie nas ok 15 osób :)
Avatar użytkownika
koszutka
 
Posty: 40
Reputacja: 0 pkt
Od: 8 lis 2018, o 17:08

przez lubaszka » 26 lut 2019, o 11:40

Taką kolację to można także zorganizować w domu, nie trzeba iść gdzieś gdzie wyda się sporo kasy i będzie głośno. Dlatego w domu będzie dużo przyjemniej i romantyczniej :) no i można samemu zadbać o dekoracje, kupić co nam się tylko podoba, np konfetti czy serpentyny i balony wszystko jest dostępne na https://godanparty.pl/ . Ja na urodziny mojego faceta muszę właśnie coś za niedługo wymyślić, bo w końcu marzec już prawie za pasem
Avatar użytkownika
lubaszka
 
Posty: 7
Reputacja: 0 pkt
Od: 26 lut 2019, o 11:38

przez Dowsone » 26 lut 2019, o 17:22

Poszukaj na forach o takiej tematyce. Dasz radę na pewno!
Avatar użytkownika
Dowsone
 
Posty: 5
Reputacja: 0 pkt
Od: 26 lut 2019, o 17:18

przez elabarbara » 21 mar 2019, o 07:59

Ja na Twoim miejscu zaprosiłabym ją do jakiegoś eleganckiego lokalu. Dziewczyny lubią romantyczną oprawę, a na przykład Restauracja Akademia w Warszawie spełni z pewnością jej oczekiwania. Obsługa bardzo stara się dogodzić gościom pod każdym względem. Wiem to, bo mój facet czasem mnie tam zaprasza. Zorganizuj jej tam urodziny i przekonaj się o wspaniałości tego miejsca
Avatar użytkownika
elabarbara
 
Posty: 49
Reputacja: 0 pkt
Od: 13 sie 2017, o 09:03

przez Agucha » 24 mar 2019, o 10:12

Romantycznie, ale i niedrogo jest w restauracji Bubbles Bar w Warszawie. Jeżeli tak bardzo zależy Ci na tej kobiecie, to pomyśl nad wyborem tego miejsca. Ma niesamowity klimat, jest możliwość otrzymania darmowej lampki szampana dla każdego z Was po wcześniejszej rezerwacji stolika przez TripAdvisor. A do tego nie musisz się martwić, że coś nie wyjdzie i nie będzie jej smakować, bo gotują tu rewelacyjnie!
Avatar użytkownika
Agucha
 
Posty: 10
Reputacja: 0 pkt
Od: 11 gru 2018, o 11:11

Poprzednia strona

Powrót do Hobby

cron

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Teraz jest 20 kwi 2019, o 12:42

Reklama

Nowe posty

facebook